2011. április 27.

7:0 a sors javára

Megint bekaptunk egy gólt a sorstól, úgyhogy az állás immáron 7:0 az ő javára. Igazából nem is tudom, mit írhatnék, úgy látszik, nekünk nem sikerül azt az egy kibaszott gólt belőni. A 3 fagyisért visszamentünk április 11.-én, ami akárcsak a többi, ugyanúgy távozott mint a pillangók.....az eddigi lombikjaink során 15 embriót veszítettünk el.
Míg mások kályhába, kukába dobják a gyereküket, addig mi szenvedünk, mert nem lehet. Bonyolult az élet. Annak ad, akinek a háta közepére nem kéne....mert az megérdemli. Gusztustalan.
Éppen ezért, ami volt bennem hit valamikor, teljesen kihalt belőlem már..minden egyes darabkája...semmi sem maradt. Ebben a kurva életben nem számíthat az ember semmire, senkire, csak és kizárólag magára!
És ha a dolgokért tud tenni valamit, akkor úgyis tesz, de ezt sajnos nem lehet befolyásolni. Amit lehet, a végsőkig megtettem mindig is, ennél többet már nem tudok...a többi a sors dolga, ami meg egyfolytában szívat minket.
Most azon vagyunk, hogy elfogadjuk ezt a helyzetet, mást nem is tudunk tenni. Az utolsó támogatott lombikot pedig nyár végén valamikor, már csak becsületből is, megcsinálom. Hiszen, ha az kimaradna, lehet, hogy pár év múlva bennem maradna egy tüske saját magam felé, hogy pedig volt még egy lehetőségem, és de hülye voltam, mert nem használtam ki. Meg fogom csinálni, de hinni már nem tudok benne, és semmiben sem. Csak abban hiszek, amit befolyásolni is tudok. Mert az élet egy igazságtalan valami.
Ha hiszel valamiben, akkor esel a legjobban pofára, ha meg nem kell, akkor úgyis megkapod, ha kell, ha nem.
Intézetváltáson is gondolkodtunk, de mivel itt a kaáliban ugyanaz lenne a dokim, aki az első 3 beültinél volt (csak eljött az intézetből), hááát, ő sem rakja be másképp, mint más. Ez nem ettől függ. Bár igen, nyilván mindenki arra esküszik, ahova addig járt, és sikerült is neki ott éppen. Szóval még nem tudom. Meg hát rajtam már nem lehet kísérletezni, hogy milyen protokollt kapjak, mi a legjobb, mivel már csak ez az egy próbálkozás maradt.

A húsvét eltelt, nem volt semmi különös, nálunk ez ugyanolyan nap, mint a többi. Nem ünnepelünk.
Na meg különben is pont húsvétkor jött meg, úgyhogy frankó kedvem is volt :-s
Szóval most ez a helyzet, a nyarat mindenképp kihagyom, aztán addig átgondoljuk, mi legyen, hol legyen az utolsó projekt.
Meg a másik nagy hír az, hogy lesz egy kiscicám, és most arra készülök nagyon, minden más most háttérbe szorul, és nem is érdekel.

És az embriók:
" Mások azt látják, mindig vidám vagyok, mindenki irigyel, azt hiszik boldog vagyok. Tudod van úgy, hogy semmi sem sikerül, elmondhatatlan vihar tombol itt legbelül.. Egyszer már mindent elvesztettem, s tudom, hogy felállni nehéz, ha nem mosolyog rám senki, ha nem nyúl felém egy kéz. Furcsa érzés talán megváltoztam, sokan mondják, már nem az vagyok, aki voltam. Hogy miért? Sokat gondolkodtam, az eredmény: belebolondultam " 

9 megjegyzés:

Ria írta...

Ehhez nem tud mit szólni már az ember... nekem is csak a "miért?" jut eszembe... vagyunk páran, akik megértenek, ám mégsem. szeretnék pozitív lenni, szeretnélek erősíteni, de nem megy.
én is haraxom a világra, h szenvednünk kell. csak azt tudom, h lennie kell kiútnak és, h végre egy ajtó mögött öröm és boldogság vár!!!!
ölellek!!!!

Betty írta...

köszönöm Babszi! És tőlem is megy az ölelés Neked ((( )))
ez már a vége lesz....hát meglátjuk, hogy az a bizonyos ajtó kinyílik-e végre, vagy örökre bezárják előttünk...mondhatjuk úgy is ezt most: mindent, vagy semmit!
Muszáj ezt még megkockáztatnunk, mert aki nem kockáztat, nem is nyerhet. És ha veszítenünk kell mégis, elfogadjuk, és emelt fővel távozunk, mert nem rajtunk múlott semmi, mi mindent megtettünk, amit csak lehetett...

Névtelen írta...

Szia Betty!!!!!!

Megint csak szomorúan olvasom soraidat, és tényleg elszomorít az, hogy míg mi mindent megteszünk azért hogy legyen kisbabánk, addig mások sorra vetetik el, és a kukába dobják.
Hidd el, nem akarok tolakodó lenni, de ezeket az oldalakat ajánlanám figyelmedbe. Az egyik lánynak ezekkel sikerült a kisbaba(ismerősöm, úgyhogy tuti).
www.termeszetesprogeszteron.org
www.d3krem.org
www.laborex.hu, itt találsz bal oldalt hormonegyensúly tesztet nőknek, érdemes kitölteni. De itt is találsz sok hasznos infót!!!!!

Bocs, ha belekotyogtam! De tudom magamról, hogy ha azt mondják hogy a "sz@r" tuti jó rá, megenném!!!! :) Én kipróbáltam, mai napig kenem, és várom hogy hozzánk is bekopogtat talán a gólya. Ha pedig mégsem, akkor is megérte hogy, hogy eltűntek a mellemből a csomók, nem vagyok olyan feszült, ideges stb.......

Ölelés nektek: Ditke

Betty írta...

köszönöm Ditke! az oldalakat meg fogom nézni mindenképp! És sok sikert Nektek! puszi

Névtelen írta...

Szia Betty! Majd írj FB-on hogy találtál e ezekben a cikkekben valami érdemlegeset!!!!

Puszi:Ditke

Névtelen írta...

Szia! Én is csak ajánlani szeretnék Neked egy hasonló blogot, nézzél bele, hátha találsz benne olyat, amit Nálad nem néztek, nem vizsgáltak, vagy találsz olyan szakembert, akihez Te is szívesen elmennél.
http://eszter82.blogspot.com/

Betty írta...

Esztert olvasom is köszi :) csak az a baj ezzel, hogy Pesttől elég távol vagyunk, így az már alapban kilőve :) azért köszönöm szépen :)

Névtelen írta...

Szia!Először is igy ismeretlenül,régóta szoritok érted.Én is rengeteget küzdöttem amiért Te,és sikerült.Kérlek Betty engedd meg hogy küldjek neked egy idézetet a titok cimű könyvből ami a vonzás törvényét gyakoroltatja és nekem segitett a célomhoz eljutni.Ha megpróbálod az idézetet megélni és alkalmazni bizom benne hogy nálad is megtörténik a csoda.Én nem hittem benne de úgy voltam vele megpróbálom nincs vesziteni valóm és sikerült.Leirom neked sok szeretettel és továbbra is veled vagyok küzdelmedben!
-Gondolj úgy vágyad tárgyára, mintha már a sajátod lenne. Tudd, hogy meg fog érkezni, ha eljön az ideje. Hagyd, hogy így legyen. Ne aggodalmaskodj miatta. Ne gondolj a hiányára. Tudd, hogy a tiéd, hogy hozzád tartozik, hogy már most a birtokodban van.
Üdvözlettel Krisztina

Betty írta...

Köszönöm szépen a szavakat! :) Ismerem a titok c., filmet is, és könyvben is olvastam, és egy pár beültetésemnél (az elsőknél) alkalmaztam is...eredménytelenül. Úgy látszik nálam ez sem működik, vagy nem jól alkalmaztam, bár ezt nem hinném :) de már mindegy is, ami volt, elmúlt. még ezt az 1 meccset lejátszuk, aztán ha szerencsénk lesz sikerül, ha nem, nem. És még egyszer köszönöm, aranyos vagy! :)