2010. május 6.

Bromo mellékhatások

2 napja szedem a bromocriptint (igaz, hogy most nagyobb adagban), de eszméletlen, mit művel velem.
Igaz, hogy van egy rakat mellékhatása leírva a tájékoztatóban is, na de azért múltkor szinte semmi bajom nem volt tőle..
Arra gondolok, talán addig lesz ez a helyzet, míg vissza nem "szokok" rá, legalábbis nagyon remélem.
Mert most tényleg minden előjött....itt van az orrdugulás pl., ami a gyogyi bevétele után kb. fél óra, és meg is érkezik...(és persze a tájékoztatón úgy van írva, hogy 100 emberből legalább egynél előfordul-hát persze, hogy én vagyok az az 1 :) )
Aztán még jön a többi: étvágytalanság (csak szárazat tudok enni, tegnap is kenyeret rágcsáltam magába, meg piritóst), szédülés, fejfájás, hányinger, alvászavar, levertség, fáradtság.....hát ez mind előfordul most, de remélem változik majd. Azelőtt csak este kellett szednem, most reggel is, és lehet, hogy ezért érzem most a mellékhatásokat is ennyire délelőttönként.
Egyébként ezeket leszámítva jól vagyok, remélem gyorsan eltelik az idő, amíg nem megyünk a klinikára :)))
Már nagyon várom, hogy kezdjünk :D

2 megjegyzés:

bettyke83 írta...

szia!

engem is teljesen kiütött az első hétben a brom,az orrdugulás már az első szem után volt és még mai napig is van,nagyon durván.mondjuk én este szedem be és igy kevesebb mellékhatás jön elő mert átalszom:)

sok sikert kivánok neked h végre babásodj,annyira megérdemelnéd:)

Betty írta...

Köszönöm, aranyos vagy :)
Szedtem az előző stimunál is pedig, de biztos én is azért nem éreztem mert este kellett szedni, és átaludtam a mellékhatásokat :)