2011. február 27.

Csak úgy :)

Szia Mindenkinek!

Látom, hogy hiányoltok, sokan érdeklődtök, hogy mi van velem....úgyhogy jelentem: ÉLEK!! :)))
Jól vagyunk, nem történt semmi említésre méltó, ha lesz valami nagy volumenű dolog, úgyis ez lesz az első, ahova jönni fogok ;)
Nem történt azóta sem semmi, közben el kezdtem edzeni, hogy ne tunyuljak el, és jobban is érzem magam az az igazság :)
Az immunológiai eredményekkel azért nem jöttem, mert nem kaptam meg a papírt, a doki ott fogta a kartonomba, hogy az legyen ott...háát, nem bánom, egy papírral kevesebb, csak jó lett volna azt is,, mint minden mást ezzel kapcsolatban tüzetesebben kitanulmányozni :-P
Ott egyébként elmondta mikor voltunk az eredmény miatt, hogy minden eredményem tökkkkéletes, határértéken belüli, pont, ahogy lennie kell.
Szóval ezt is kipipálhattuk, de a kérdésre, hogy akkor miért nem..........arra talán soha nem lesz pipa :-s
Puszilok mindenkit!

6 megjegyzés:

király.diana írta...

Örülök, hogy jelentkeztél. Tessék írni, milyen edzésre jársz, stb. Drukkolok nektek, hogy mielőbb jöjjön az a baba. A gólyák is most tartanak hazafelé. Sőt egy csapat már meg is érkezett. :) Puszillak

Ezüstmackó írta...

Szia Betty!
Most találtam csak a blogodra, és úgy látom, hasonló cipőben járunk... Nekünk ugyan lombik még nem volt, de az elmúlt 4 évünk így is meglehetősen küzdelmes volt :o( A lényeg mégis az, hogy már látom a fényt az alagút végén, és hiszem, hogy végre tényleg sikerülni fog :o), ahogy Neked is! Ismeretlenül is szurkolok Nektek!

Betty írta...

Ezüstmackó üdv. nálam, örülök, hogy megtaláltál :))) bár mostanában nem vagyok aktív, de azért nagy ritkán beírok :)

Kircsilány, a gólyák hiába is jönnek, spontán nekünk NEM LEHET gyerekünk! :) ezt már sokszor el is mondtam, úgyhogy abszolút ki is van zárva ;)))
Edzeni nem járok el, itthon művelem ezt a tevékenységet :D amúgy...ugyancsak nem történt azóta sem semmi :) nincs miről írnom...

Melinda írta...

Drága Betty!
Nincs olyan, hogy spontán nem lehet babátok!Nekünk is ezt mondták!Aztán mégis lett egy kis spontán csoda a pocimba!
Sokszor benézek, hogy írtál-e magatokról!
És a fórumról is nagyon hiányzol!
Ölellek!
És a reményt sosem szabad feladni!!!!!!!!!!!!!!
Puszi: Meli (Melinda84)

Betty írta...

Köszi Meli, szeretnék én is ebben bízni, de tényleg kizárt 1 M sp.-ból, aminek a 65%-a életképtelen :)
akkor mennyi is az durván? 400 ezer? :-P a tökéletes 400 Milla helyett? hááát, nem szívmelengető számok a mieink ;)

Melinda írta...

Bettykém!
1 db sp. is elég ám a megtermékenyítéshez!
Nálunk mindkét oldali teljesen lezárt petevezetéken ment át valahogy apa spermája!Mi sem értjük, hogy hogyan!Tehát ezért is mondtam, hogy csodák vannak!
Puszi!