2011. március 25.

Teljes arculatváltás.

Igen, én vagyok az, csak kicsit átalakítottam mindent, mert.....csak. A cím (..és az álmunk valóra válik..) sajnos nem rám illik, és a leírás (soha ne add fel) sem.
Egyszerűen ez csak egy napló a sok küzdelemről amit eddig átéltünk.
Még szeretnék valamit leírni, de nincs hozzá egyelőre erőm...tudom, hogy megígértem, és le is fogom írni mert...mert muszáj kiírnom magamból...de még rettenetesen fáj a fejem, vagy a homlokom, vagy nem is tudom, a lényeg, nagyon szarul vagyok, és még kell egy kis idő...remélem megértitek.
Nemsokára jövök...


2 megjegyzés:

Betti írta...

Csak némán olvasom a soraidat és remélem, hogy előbb vagy utóbb sikerül kikerülni ebből a mostani gödörből. Ha írnék valami olyasmit hogy minden megoldódik, az közhelyes lenne. Nem tudom mit is kívánjak. Talán csak azt és annyit, amit és amennyit Te szeretnél saját magadnak... Ölellek!

király.diana írta...

Tetszik az új ruha. :) Fejedet sajnálom. Jobbulást. És nagyon várom, hogy írj. Bármiről. :)