2009. szeptember 29.

Konzi időpont...


Megfogadtam, hogy akkor kezdem ennek a blognak az írását, ha a kezemben lesz az első lombikos konzultáció időpontja...

Hát most itt van velem:)

Sok mindenen átmentünk, mire eljutottunk idáig, ezzel már nem is igazán szeretnék foglalkozni, és gondolkodni rajt, mert akkor mindig a "miért"-en törném a fejem, hogy miért pont velünk történt ez?!

Most inkább szeretnék a jövő felé fordulni, bizakodva még jobban, mint eddig (bár abban nem volt hiány:)), és várni türelmesen, hogy velünk is nemsokára meg fog történni a csoda, amire már oly régóta vágyakozunk...


November 5.-re kaptunk időpontot 12:30-ra.

Az még több, mint egy hónap, de én addig is bizakodó vagyok, mert annyi mindent hallottam már, és még mindig bízom a spontánban.


Tegnap kaptam meg a v.v. eredményeimet, teljesen jók mind, úgyhogy ennek is örülünk...:)


Bárcsak már ott tarthatnánk, hogy szurizhatnám magam....bát tudom, hamarosan eljön annak is az ideje...

Nincsenek megjegyzések: