2010. június 7.

Kedden UH...

Tegnap kezdtem el a gonalt szúrni, a 3. cn.-en. (beszéltem az orvossal, mert közben felhívtam a klinikát az első UH időpont miatt, és mégiscsak nekem volt igazam ebben a "mikor kezdjük el a gonal-t meg a többi gyogyit" kérdésben.) Ugyanis, ahogy leírtam nemrég a "használati utasítást", írtam azt is, hogy nekem nem tiszta ez az egész, és azt is leírtam miért gondolom így....szóval sehogy sem passzolt az egész. Pénteken felhívtam a klinikát, keddre 8:00 órára kaptam időpontot az első UH-ra, megkérdeztem a biológusnőt, mert Ő vette fel a telót, de ebben nem igazán tudott segíteni. Aztán gondoltam felhívom akkor megint a dokimat, (mivel múltkor már beszéltünk, és akkor azt mondta, aszerint csináljam, ahogy le van írva...) szóval felhívtam, és mondtam neki, hogy most akkor beszéljük már meg, hogy hogy van ez akkor. És hát elmondtam neki az egészet, bár azt tudni kell, ezt telefonon elmagyarázni elég bonyis, mert minden nappal tisztában kell lenni, hogy mit szedek, miért, mikor, mivel, hogyan.....de aztán a végén kibogóztuk, és hát nekem volt igazam, hogy a gonal, és a többi gyogyi nem a 8. cn.-től megy, hanem a 3.-tól. Máskülönben mit nézne 6. cn.-en UH-n nem?! ;)
Még jó, hogy ebben a témában nem vagyok laikus, mert ha most kezdtem volna, úszott volna az egész program, úgy, ahogy van.
Most elosztottam a dolgokat, mert egyszerre sok lenne, és így néz ki egy napom:
Reggeli :) 1/2 Bromocriptin, 1/2 Prednisolon, 1 C vitamin (500mg), 1 Femibion 800
Ebéd :) 1 ampulla decapeptyl injekció, 150 NE gonal injekció (másfél óra kihagyással), 1 Aspirin protect
Vacsi :) 1 Bromocriptin, 1 Prednisolon, 1 Azi sandoz (ez utóbbiból csak 3 db van hál isten)
Jó menü mi?? ;)
Na de rá se rántunk, nemsokára túl leszünk ezen is, és remélem, hogy már eredménnyel......

2 megjegyzés:

mamarazzi írta...

Szia!
Itt jártam! Drukk megy!
AndiAnya

Betty írta...

Nagyon cuki vagy, köszönjük!!! :)))