2010. június 21.

Az egyetlen....

Most csak gyorsan jövök, csak gondoltam, bemutatom az új lakómat, aki immár idebent a pocimban nyilván kibélelte finom, puha helyét, ami egyedül csak az övé :) Most nem kell osztozni senkivel :)
Most egyenlőre sokat pihenek, de túlzásba sem akarom vinni, mert az sem jó. Kaptam ovitrelle szurit még plusszban, amit holnaptól hetente fél ampullában be kell nyomnom (hát nem tudtam megszerezni azt a kis örömöt, hogy esetleg tesztelhessek, mivel az ovitrelle HCG szuri, így állandóan plusszos lenne a tesztem, pedig aztán bespájzoltam belőle, jólvan, midegy... :))))
3 hét múlva lesz először UH controll.
És akkor lássuk az egyetlen kicsikénket, aki a nagy túlélő, mert mindenkit legyőzött:
Befejezésül pedig csak ennyi: Nagyon drukkolunk Kismuki +++++++++++++++++++++++++++ :)

10 megjegyzés:

Lujzedli írta...

Drága Bettym!


Őszintén szorítok neked, és annak az egy túlélőnek,aki mindent visz.

Pocilakóra várva írta...

Sziasztok,
+++++++++++++++++++!!!
Puszi

MarsValaki írta...

Szorítok értetek!

Betti írta...

Kismuki nagyon szép vagy, tessék bent maradni anyukád pocijában még egy pár hónapot!

Betty írta...

Nagyon szépen köszönjük a bíztató szavakat mindenkitől, nagyon jól esik!!! :) Bárcsak azon múlna, hogy most mennyien drukkolnak nekünk...de Mi bízunk a végsőkig!!!

király.diana írta...

Nagyon szorítok, hogy most már tényleg sikerrel járjatok! Pussz,

Dia

mamarazzi írta...

Drukk ezerrel Bötty :))!!!!!!♥

Ria írta...

Én nem "túlélőnek" hívnám!
Ő az Egy, aki igenis jönni akar, mindenkinél jobban! ;o)
((()))

lia80 írta...

Nagyon-nagyon szorítunk♥

Detti írta...

Húú de nehéz kivárni a friss híreket! :) Gondolom akkor nektek milyen idegörlő lehet! Nagyon szorítok!