2010. július 3.

Törés...

Azt hiszem a címmel mindent elmondtam....egyszemkének nem sikerült a harc....
Most kell egy kis idő nekem, mert ez már sok(k) volt.

Drága babanetesek, és mindenki, aki drukkolt nekünk!
Nem tudom leírni, hogy mennyi erőt adtatok nekünk a drukkjaitokkal, de sajna nem ezen múlott...
Itt szeretném kifejezni köszönetemet és hálámat mindenkinek, aki mellettünk volt, és hitt bennünk! Nagyon sokat jelentett ez nekünk!
Bnetesek!
Tudom, hogy azt ígértem, már lassan megyek hozzátok....
de most kell egy kis idő, hogy magamban nyalogassam sebeim.- Remélem megérti mindenki, ne haragudjatok, de most a szétszakadás szélén állok....értetlenül....és szomorúan :((
Most nem tudok többet írni....üres vagyok...

Még egyszer: köszönjük szépen!!!

És még valami : NEM ADJUK FEL!!!!!!!!!!!!!

7 megjegyzés:

MarsValaki írta...

Úgy sajnálom :-(

király.diana írta...

El nem tudom mondani mennyire sajnálom. Rengeteget gondolok rátok. Megértem, hogy most szeretnél magadban lenni. Remélem hamarosan újra felveszed a kesztyűt és megmutatod: csakazértis sikerülni fog. Ölellek. Dia

Bridget írta...

Nekem majd lene egy otletem szamodra. ;-)

Detti írta...

Szomorú vagyok. :( De ne adjátok fel. Ügyesek vagytok. Nagyon, nagyon szurkolok. Jönni fog a csöppség, higyjetek benne!!!

Pocilakóra várva írta...

Drága Betty,

Nem tud az ember ebben a helyzetben mit mondani.A sajnálom közhely, de attól még igaz!:(
Puszi

ancsuka írta...

Betty, könnyeimmel küzdöttem, annyira sajnálom. sok-sok puszi

brü írta...

Annyira sajnálom♥♥