2010. augusztus 18.

2. v.v.

Egy gyors bejelentkezés mára, megvolt a 2. vérvétel is, még 1 lesz jövő héten. Tegnap elmentem masszázsra is, hát meg kell hagyni, jól esett :)
Próbálom magam lefoglalni, az agyam kicsit meg is bomlott már szerintem.... :)))) szóval alig vagyok itthon igazából...mennem kell most....csak úgy...mindig....mert most így érzek...
Babanetre sem értem még oda, már ég a pofám, de ígérem megyek, és nagyon szeretlek benneteket csajszik, és mindenkit puszilok, de ezt az időt most nézzétek el nekem.....

4 megjegyzés:

mamarazzi írta...

El van nézve! Puszi! :))

Betty írta...

Köszi AA, rendi vagy ;) pussz!

Lujzedli írta...

Kedves Betty!


_Nagyon szorítok, minden nap gondolok rád. Nagyon-nagyon kívánom neked a gyermekáldást....
:-)

Puszillak

Betty írta...

Köszönöm Lujzedli!!!

És én is viszont ezt kívánom ;)