2010. augusztus 10.

Az utolsó...

Nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy írjak-e, vagy titkosan csináljam, mint Bri is a lombikot, de úgy gondolom, nem ettől függ, hogy sikerülni fog-e, hanem egészen mástól. Ha meg van valahol írva, hogy sikerülni fog, akkor azt úgysem állíthatja meg semmi...
Szóval elérkeztünk az utolsó próbálkozáshoz, mert többet nem fogunk végigcsinálni. Sem pénzünk, sem erőnk nincs már hozzá...mondhatni egy kicsit tönkre mentünk ebbe az egészbe...
Most csinálom a v.v.-eket, de még csak 1 kész, 6. cn-en vagyok, még lesz a 14, és a 21. napon.
Aztán a konzultáció időpontja is megvan már: szeptember 8.-a, fél 12-re kel menni a dokihoz.
Sokat gondolkodtam az örökbefogadáson is, de sajna a férjem hallani sem akar erről :(
Csak egy a kérdés: mi lesz, ha most sem sikerül?? Mert akkor én sem tudom, hogyan tovább az életben......mert azt nem tudom elfogadni, hogy nem lesz gyerekem....és nem is akarom....

13 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Drága Betty,
Már nem tudom mit is mondhatnék!...
Annyi erő, amennyi Benned van!...
Puszi

Betty írta...

Köszönöm Pocilakó ;)
Muszáj, hogy erős legyek....még.

lhb írta...

Szia Betty, Nagyon sok erőt, kitartást kívánok továbbra is! S nem lesz szükség örökbefogadásra, hidd el! :) a kis tüszőcskék tudják, hogy ez az utolsó esélyük és összeszedik magukat! puszi,lhb

Betty írta...

Köszönöm Lhb :)
Voltam a topicban azóta és Te névtelen vagy, miért? Lehet tudni? miért törölted magad? Remélem minden ok Veled! Pusssz!

Melinda írta...

Drága Betty!
Nagyon drukkolok Nektek, hogy végre sikerrel járjatok!
És feladni nem szabad, SOHA!
Kívánom, hogy történjen meg Veletek is az a csoda, ami velünk!
Ölellek!

Betty írta...

Köszi Meli ;)

ancsuka írta...

Drága Betty!

Elmondani nem tudom mennyire fogok nektek szorítani, kívánom, hogy sikerrel járjatok!!!!!

Sikerült elpityerednem :(

Sikerülni fog, sikerülnie kell.

brü írta...

Nem találok szavakat Betty...de tudod, a remény hal meg utoljára...drukkolok Nektek, a végsőkig, nem szabad feladni♥♥

Betty írta...

Köszi Csajok!

Aranyosak vagytok!!
Most már úgy gondolkodom, ha ez sem sikerül, akkor nekünk így van megírva, és nem erőltetjük tovább a dolgokat...
Ez lesz az utolsó "harc"....

Bridget írta...

Ha en igy gondolkodtam volna a 3.lombik elott sose jutottam volna el a 4.hez aminek gyumolcse itt van a pociban :-) bar sajna volt ismim akin csak az 5-6. segitett. Szerintem sosem szabad feladni!!!

Drukkok mennek!!!!!!! ++++++++++++++++++++++++

Betty írta...

Bri, nem adom fel, csak az anyagi helyzetünk nem bírja már.... ha tehetném, bevállalnék 20-at is ;)
Köszi a drukkot ;)))

Mariann írta...

Még nagyon sok időtök van, hogy sikerüljön és saját kisbabátok szülessen! :-) Én pl rá sem tudtam gondolni az örökbefogadásra, mert be nagyon bíztam benne, hogy sikerül! Fura volt, hogy az első babánk simán jött, 'ahogy illik', mi a második terhességért küzdöttünk évekig. Pesten a Kaáli Intézetbe jártunk utoljára. Az volt az 5. hely... szép kis küzdelem volt, de megérte!
Valahová írtam már neked, de nem találom, lehet, hogy elbénáztam valamit.
Ismeretlenül is nagy drukk! :-)

Betty írta...

Köszönöm Marigold, nagyon aranyos vagy! :)