2010. szeptember 6.

Endokrin paramétereim...újra

Ma megkaptam az eredményeket, bár a 21. cn.-ival még adósak, mert kereste nagyon az én orvosbácsim, de sajna nem találta meg, úgyhogy reggel telefon, aztán az asszisztenssel kell beszélnem, hogy kerítse elő nekem, mert ugye szerda konzultáció, és az az eredmény nekem mindenképp kell addigra hogy tudjuk, milyen protokollal indítjuk az újabb stimulációt.
Szóval azt majd holnap (remélem) hozom, de addig is, a többi:

A citológiám megint P1-es lett (mint mindig). Csoda, pedig általában a szüzeknek P1-es, azt mondják, de nekem még másmilyen nem is volt :)) Úgy látszik, steril vagyok még mindig :DD

Cn. 3. :
TSH: 1,080 mU/L  -referencia tart. : 0,270-4,200  ( tehát a pajzsmirigyem tökkkéletes)
LH (luteinizáló hormon): 3,1 U/L
FSH (follikulus stimuláló hormon): 8,5 U/L
P (progeszteron): 1,9 nmol/L
E2 (ösztradiol): 172 pmol/L
Prolaktin: 27,21 ng/ml    (hát ez megint magasabb, mint kellene (refi: 4,79-23,30), de megkérdeztem hogy akkor esetleg máról mehet-e a bromocriptin erre, és hát a válasz egyértelmű igen volt)
A DHEA-S (dehidroepiandroszteron-szulfát) sajna kimaradt a szórásból reagens hiány miatt :S
Bár végülis, az minket ugye nem is igazán befolyásol...

Cn. 14. :
LH: 8,0 U/L
FSH: 7,5 U/L
Progeszteron: 4,8 nmol/L
Ösztradiol: 176 pmol/L
Prolaktin: 13,79 ng/L  -érdekes, hogy itt, a ciklus közepén a prolaktinom teljesen jó volt....

És a 21 cn.-i eredménnyel holnap, de legkésőbb holnapután folytatom..........

6 megjegyzés:

Melinda írta...

Szia Betty!
Nagyon drukkolok a kezdéshez!
Puszi!
Meli

Betty írta...

köszi Meli ;)

Bridget írta...

Azt ugye latod,hogy az fsh-d nem ugy muxik ahogy kene?

A 3.cn-inek lent kene legyen ott ahol kb az LH es 14.cn meg mikor stimulals pe stb akkor meg fent...ehelyett meg alacsonyabb is,mint a 3.cn-es.

Van pe-d mostanaban vgy nem is nezed?Valoszinu ezert volt a valtas is protokollban.

Betty írta...

nem tudom volt-e pé-m, mert nem néztem már 2 hónapja. Nem éreztem, bár nem mindig érzem.
Direkt megkérdeztem ezt, hogy nem-e lesz gond az fsh miatt, azt mondták nem...most erre mit mondjak? Én tartsak erről a dokinak előadást? :p :)

Bridget írta...

Hat en tartottam volna latodx itt is ha nem tartok akkor mi van...elsem vegeznek semmit.A terhesvitamin ami utan mentem wazze azt is nekem kellett kideritenem melyik az amiben DHA megtalalhato de nem halkivonatbol...2doki is ugyanazt ajanlotta a gyogyszertaros nem igazan akarta kiadni mert bar novenyi eredetu a DHA abban amit akartak adni megis van valami oidon bennuk ami szintedn hal eredetu.Es ez a 3.doki is ugyanazt ajanlotta en kerdetem ra...es csak pislogott nagyokat.Aztan az orra ala nyomtam egy masik vitamin nevet amit a gyogyszertaros mondott...100%halmentes es van benne ez a DHA anyag ami tok jo a babanak.Szal igy felirta ezt...de ha en nem nezek utana es nem szolok mar lehet vagy reg befulladtam vgy mar nem is elek vgy csak egyszeruen rosszul vgyok es nem tom mitol.

Erdekes hogy nem mondtak semmit ra.Baj nem lesz vele hisz lombikod lesz csak azert mondhatta volna hogy a normal ciklusban nem teljesen muxik.

Ancsunak olvastad a blogjat?Csucspozija van 1800valahanyas HCG-vel tuti 2baba van ott. :-D

Betty írta...

Bri
az a baj, hogy néha tényleg eléggé felületesek maguk a dokik is, és ha nem vagy "jártas" a meddőség témakörben, akkor elvesztél. Látod, az előző protokollnál is ha úgy kezdem el, ahogy a papíron volt, akkor buktuk volna a ciklust, meg mindent, mert nem jól volt írva a papír, hogy mikor kezdjem a szurikat. Ha nem kérdezek rá a dokinál, akkor szopacs :s úgyhogy értem miről beszélsz. most is megkérdeztem konzin, hogy az fsh-m nem magas egy kicsit a stimuhoz? Előtte nem kéne lejjebb vinni kicsit? Aztán azt mondta, teljesen rendben van egy stimuhoz. Megkérdeztem ezt a clexane szurit, amit te is kaptál, a vérhigítót, esetleg nem-e lehetne nekem olyat felírni. Annyit mondott, azért kapom az aszpirin protectet, mert az is ezt a célt szolgálja....ennyi. Ha nem vagy hülye a témához, akkor sem biztos, hogy a doki áment mond arra amit mondasz :) szóval érted ;)
puszikállak!

Jah, Ancsukáról már beszéltünk közben, gratulálok neki ;)) ügyi volt! :) és 1800-as hcg-vel tuti ikrek ;)