2011. május 13.

Az új családtag :)

Bemutatom új kis családtagunkat Philippa személyében, aki egyébként mint kiderült, kisfiú, úgyhogy Philip :D bár én úgyan úgy Pippának hívom majd :)))
Amit tudni kell az úrról: Tegnap került hozzánk, 4 hetes, mindenféle kotyvasztott mixelt finomságokat kap, és úgy eszik mint egy malac :D továbbá  nem pisil, és kakil be, hanem már tegnaptól csak, és kizárólag az alomba, amire nagyon büszke is vagyok :) nagyon jó kisfiú!
És egy pár kép róla:







Számomra most Pippa a világ közepe :)))

8 megjegyzés:

Ágica írta...

Nagyon édes kiscica!!! :)) Jó egy ilyen pici lény aki lefoglalja a gondolataid!

Pocilakóra várva írta...

Drága Betty,
De cuki!:)
Remélem jól vagytok!
Puszi

Ági írta...

Tündéri kiscica! :)

Betty írta...

Köszönöm mindenkinek a dicsiket! Aranyosak vagytok! :)

Judy írta...

Jaj de édes kicsi cica.:)Zabálnivaló pofikája van.:)
Puszi nektek.

Lujzedli írta...

Gyönyörű a kis Pippa!

Névtelen írta...

Nagyon édes a kis Pippa!!!! :) Zabálni való!!!! :)
.
A linkeket megnézted amiket küldtem?

Puszi: Ditke

Betty írta...

Még egyszer köszi mindenkinek! :)
Ditke, igen, megnéztem, köszönöm, face-re ki is írtam, hogy sajna újdonságot nem találtam benne, a hormoneredményeim meg könyvbeillők, úgyhogy nem lettünk okosabbak....de azért nagyon köszi! :)