2009. november 24.

3. UH.

Megvolt a 3.UH, ahol a következő eredmények születtek:
Mnyh.: 10mm.
Bal oldal: 5db. 1,6 cm-es, 3db. 1,7 cm-es, 1db. 2,2 cm-es, 1db. 2,7 cm.es tüsző.
Jobb olal: 4db. 1,6 cm-es, 3db. 1,7 cm-es, 2db. 2,2 cm-es tüsző.
A gonal injekciót, amit 9 napig szúrtam, 150 NE, most megáll, nem kell többet adnom.
A deca, amit 19 napig szúrtam folyamatosan, ma adom be az utsót, és az is leáll. :)
Éjjel pontosan 24 órakor kell beadnom az ovitrelle-t (tüszőrepi), és nincs több szuri:)

Csütörtökön megyünk reggel 1/2-8-ra a klinikára, becsekkolunk, és punkció!!!
Húúú, már mennyire vártam én ezt! :)
Bár az altatás még most is irritál, de ha eddig kibírtunk mindent, ezt már fél lábon is:)
Az a helyzet, hogy nagyon törnek ezek a kis petécskék itt bent, úgyhogy már itt az ideje, hogy leszívják őket.
Előreláthatólag hétfő körül lesz az ET., bár ez sok mindentől függ....
Az tuti, hogy nagyon-nagyon drukkolok nekik majd, hogy szépen osztódjanak!
Utána meg persze azért, hogy tapadjanak meg, és maradjanak velem/velünk!
Én nem kérek semmit se télapóra, se karácsonyra, hisz a legnagyobb ajándékok itt lesznek velem!
Már nagyon várom őket!!!

3 megjegyzés:

Bridget írta...

Nekem ez az ovirett siman bement...neked?levegokkel nem volt bajod?

Betty írta...

Bri
kicsit levegős volt, de kinyomtam belőle, mielőtt beadtam...és símán ment.
Hát annyi injekció után már szinte meg sem éreztem:)

Pocilakóra várva írta...

Szia,
De fura, másképp mennek a dolgok felétek, mint ahová mi járunk:S