2009. november 26.

A PUNKCIÓ (petesejtleszívás)

Reggel 1/2-6 órai indulással el kezdtük a nagy napot.
Kicsit izgultam, hogy nehogy addigra, mire rám kerül a sor, esetleg kipukkadjanak, vagy valami, mert akkor vége mindennek...
Bíztattam őket, hogy tartsanak ki, már nincs sok hátra:)
Szal odaértünk, 1/2-8-kor kellett becsekkolnunk, mindenki nagyon kedves volt, és aztán jött a várakozás...4-en voltunk 1 szobában, hát persze, hogy én voltam az utsó:)
Férjecském a folyosón várakozott a sorára, de én is végig vele voltam, kimehettem hozzá.
Fölvették az adatokat, egy gyors vizsgálat, és már kezdődött is a sor.
A férjecskémnek szóltak, hogy készülődjön, mert hamarosan értem is jönni fognak, és hát kellenek addigra a kis krapekok:)
Aztán pár perc múlva jöttek értem is...
A műtő előtt még picit várakoznom kellett, mert az előző pácienst még keltegették, aztán rám került a sor.
Felfeküdtem, mindent mondtak közben, mit, hogyan, miért csinálnak.
A biológus hölgy közben bejött, és azt mondta, a férjem is elkészült, és hogy milyen jópofa volt, mert mikor átnyújtotta az anyagot, közben azt mondta: -Egy élmény volt! :)))
Hát persze, még ilyenkor is hozza a formáját:))
Annyit kértem még a biológustól, hogy annyi kis szívet szeretnék a tenyerembe, ahány petesejtet sikerül leszívni...és elaludtam.

.....És az eredmény ébredés után:)))

Eltelt kis idő, mikor már magamhoz tértem rendesen, bejött a doki, és azt mondta, 12db. petike lett, és adott egy számot, a biológus telószámát, akit szombaton kell felhívnom 11:00 óra körül...
Utrogestant mától el kell kezdenem, napi 3x3-at,


és a többi gyogyi is marad.
Előreláthatólag hétfőn vagy kedden lesz a visszaültetés, ez majd hétvégén pontosan ki fog derülni.
Hát nagyon nagyon drukkolunk a kicsikéknek, hogy osztódjanak, fejlődjenek rendesen!!!
Én bízok bennük nagyon! :)

Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek, aki drukkolt, és szorított nekem, nagyon sokat jelentett...
A babaneteseknek is külön köszönet mindenért, nagyon sokat segítettek mindenben!!!
És végül Bridgetnek nagyon köszönöm, hogy bátorított az altatás miatt, ugyanis én mindig attól vagyok leginkább bekakkantva....és tényleg nem volt vészes:)))

Köszönöm!

4 megjegyzés:

ancsuka írta...

Egy élmény volt olvasni..... "egy élmény volt" leendő apukának is. Nagyon-nagyon szorítok neked.

Bridget írta...

Remeltem,hogy azert mert nem jovok bnetre azert altatas elott eszedbe jutok...ezek szerint blasztoig viszik a babaidat az joooo es tuti lesz meg fagyibabad is no para holnap mar szombat varom az eredmenyeidet mar csak 1ora es megkapod
+++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++

Betty írta...

Ancsuka
köszönöm a drukkot!!! :)


Bridget
hát persze, hogy eszembe jutottál, te voltál az utsó gondolatom elalvás előtt, de tényleg nem volt vészes, csak a laparnál mélyebb altatás volt, és kellemetlen élményeim voltak...de tuti, hogy most a te bíztatásod is közrejátszott abban, hogy ettől ne parázzak annyira;)
Puszi!

Bridget írta...

Na ennek orulok ;-)