2010. február 3.

Egy blogdíj :)

Ezennel is köszönöm a megtiszteltetést Babszika:) (http://albertiria.freeblog.hu/)


Játékszabályok:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


A 7 dolog magamról:

1. - Igazi küzdőszellem vagyok, örök harcos, akinek mindig, mindenért igazán meg kell küzdeni!

2. - Gyűlölöm a hazugságot.

3. - Mindenem a férjem, és a családom.

4. - Imádok szeretni, és segíteni másokon, ha csak apró dolgokban is.

5. - Türelmetlen vagyok néha, ha a dolgok nem úgy történnek, ahogy kellene, hogy történjenek.

6. - Édesanyámnak köszönhetek mindent, ami vagyok.

7. - Erős vagyok, és az is maradok :)


A 7 blog, akiknak ajánlom a díjat:

Bridget

Detti

Rodina

Dorottya baba

Ezüstmackó

Blogtherapy

Gyere baba

A többiek sajna zártak, akiket szívesen beraktam volna, de Ők úgyis tudják ezt ;)

Még egyszer köszönöm! :)

2 megjegyzés:

Detti írta...

Köszönjük a díjat. :)
Pont tegnap csináltam meg és téged jelöltelek csak a kommentelés lemaradt. De a lényeg, hogy akkor mindkettőnknél meg van. :)
Köszi még egyszer! :)

Betty írta...

Szívesen, és akkor én is köszönöm:)