2010. február 15.

UH. 1. (Sz.vár)

Először is: Nem kell műtét!! :D :D


Most van a jobb petefészekben 3 tüszim (arra majd repesztőt adnak, gondolom én) 24mm-es, egy 16mm-es, és még egy, azt nem mérte le a doki, mert kisebb volt. Mnyh.: 7,6mm.
Már holnapra be is jelentkeztem a lombikos klinikára, 11cn.-i UH-ra, és ha minden jól megy, ebben a ciklusban mehet is tovább a projekt. :)
És a furcsaság az egészben: eddig mindenféle homeopátiás sz@rt megettem, teákat ittam, méhpempőztem, csak hogy jó vastag legyen a mnyh. Most, hogy nem szedek semmit,több, mint 1 cm-rel vastagabb a 10cn.-en (múltkor 12 cn.-en volt 6,4mm). :-o

Úgyhogy most nem fogok "vastagítani" semmivel. Hisz jobban nő ez magától, nem kell neki semmi.
Szóval holnap UH, és ha minden jól megy, 8 nap, és a babócák itt lesznek velem:))

Ja, és a dokim egy tündéri ember!!! Nagggyon-nagyon kedves volt megint...mint mindig is!! :)))

Nincsenek megjegyzések: