2010. február 6.

PIRI???!!!! :-o

Ma, a 16 cn.-en beköszöntött piri :-o
12 cn.-től pecsételgettem, azt hittem, a ciszta "mozgolódik", de aztán egyre erősebb volt a barnázás...és ma teljes ledöbbenésemre piri is megjött rendesen...
Teljesen meg van hülyülve az egész hormonháztartásom, tuti "jót" tett neki a lombikprojekt :s
Az érdekes az egészben, hogy egész eddig nem esett le a hőm, mikor 2 hete megbetegedtem, akkor sem...ma kezdett el tényleg esni, kb. most olyan a hőm, amilyennek cn 1.-en lennie kell.
A másik érdekesség, hogy kiszámoltam, hogy ha az a múltkori "piri" nem lett volna, akkor pont ma vagyok (1 ciklus kihagyással) pont cn. 29. Tehát napra pontosan jött meg. (persze így + 1 ciklus).
Remélem érthető, hogy mit akartam ezzel mondani :s
Szóval itt tartunk, hétfőn hívom a dokimat, hogy mitévők legyünk most....
Röviden ennyi történt...

Nincsenek megjegyzések: