2010. március 17.

Ez-az

Szombaton ugye megjött piri anyó bacca meg, nagy görcsölésekkel fűszerezve, pedig nekem nem szokott.
Estefelé valami kiesett :o belőlem, de nem vérrög volt, és nem is mnyh. Ez valami más volt...
Itt nem is részletezném, mert hátha valaki éppen kajál, ahogy olvas, vagy mittudomén...a lényeg, hogy készült róla fénykép is, tehát akinek van hozzá idegzete, és bírja az ilyet, annak szívesen meg is mutatom...de mint mondtam, CSAK erős idegzetűeknek. Számomra és mindenki számára is, aki látta, egyértelmű volt, hogy mi az :S

Tegnap, azaz kedden felhívtam a klinikát, hogy akkor most ez van, hogyan tovább, mert újabb stimulációt kell felvennem..ehez persze kell egy újabb protokoll a dokinál, egy megbeszélés, áttekintés az eddig történteken, receptek felírása, protokoll javaslat...stb...
A konzultáció időpont nem egyszerű, mert nem itt van a kapuban, ugyanis az első szabad időpont május 4-keddi nap, délután 13:00 óra. Másfél hónap cca. DE addig még kell csináltatnom egy hormonlabort, és az eredményt vinni kell.
Hát ez úgy nézett ki, hogy tartottam egy gyors fejszámolást, (mert ugye tegnap voltam cn. 4-en), hogy a következő ciklus mikorra esik, meg hogy a 3,14,21 cn., az hogyan jön ki. Ez eddig bele is fért volna, mert a kövi ciklus 21. cn.-ja, április 30.-ára esne, igen ám, csakhogy az eredmény kb. egy hét mire megjön, úgyhogy az gáz, mert nem lesz eredmény a kezemben a konzi időpontjáig.
Nézzük máshogy: most megcsináltatom a 14,21 cn.-eket, kövi ciklusban a 3. cn.-t? Na, ez jó ötletnek tűnt, fel is hívtam édes drága dokimat, aki erre azt mondta, hülyeség :)), mert ha már hormonlabort nézünk, akkor legyen egy ciklusban az egész.....na, de akkor hogyan legyen a konzi miatt??
Végülis arra jutottunk, azt mondta, hogy holnap reggel (azaz ma), menjek be reggel, és leveszik az első vért. De mondom, az nem gond, hogy 5. cn.-en leszek már? Azt mondta, nem egetrengető gond, időhiány miatt így kellett megcsinálni a labort, és ennyi. El fogják fogadni;)
Szal ma voltam is az első v.v.-en, és jövő hét pénteken, majd az utáni hét pénteken is megyek.
Beszéltem kicsit a dokimmal is, pont Ő volt rendelésen, mondtam neki, a következőnél már hármat kérünk vissza, és azt mondta, figyeljem meg, hogy az fog megtapadni, csak nehogy 3-as ikrekkel nyissak :o
Én már igazából azt sem bánnám, csak végre legyen már ;)
És lesz is...tudom!!!

4 megjegyzés:

ancsuka írta...

Betty, nekem küld már el a képet, le vagyok maradva, hogy az is van .

Betty írta...

Ancsu, babaneten priviben elküldöm neked...

Nellianyu írta...

szia Betty! már nem is tudom honnan találtam ide, de a lényeg, hogy csak azt tudom neked mondani, hogy soha ne add fel!
Ha hárman lesznek, akkor úgy lesz tökéletes, de ha csak egy babád születik, Őt is imádni fogod!
És hogy miért tudom mindezt biztosan??
Mert nekünk a hatodik lombikra született a kislányunk! Ma már két éves elmúlt, és lassan igyekszem elfeledni a lombikokat, a vérvételeket és a könnyeket.
Ma már miatta könnyezem és nem érte, de ezek örömkönnyek.
Kívánom, hogy mielőbb átélhesd ezeket a pillanatokat.
Üdvözlettel: Nellibaba anyukája Móni

Betty írta...

Móni
köszönöm szavaidat nagyon jól estek, és kicsit meglendítettek....mert néha már tényleg azon gondolkodom, mi van, ha az van megírva, hogy soha nem is lesz gyerekünk?!... :S
Most meglendítettél, köszönöm ;)