2010. március 11.

Vaklárma??!!

Ma is csináltam reggel egy tesztet, de nem igazán győzött meg a látvány, mert se nem sötétebb nem volt, se nem világosabb (az alsó a mai).

Hát nem hagyott nyugodni a dolog, dél körül megint csináltam egyet, igaz, ez 25-ös erősségű, nem 20-as, mint ezek, de a látvány elkeserítő volt számomra:
Úgyhogy a feltevésem beigazolódott, hogy tuti még a szuri van a szervezetemben, és ezt, nem a CSODA okozza sajnos.
A mai szurit már be sem adtam....
Holnap csinálok reggel egyet még, bár gondolom, mi lesz az eredmény, egy biztos:
Örülni nem fogunk neki:(
Ez van...
Pedig meg akartam úszni a következő stimulációt, szurkálódásokat, gyógyszerezéseket, leszívást, UH-kat.....és sok mindent, ami ezzel jár...de azt hiszem, nem fogom megúszni....sajnos.
Pedig már hittem benne, hogy vééégreee, vége van!!! De nincs!!!

4 megjegyzés:

ancsuka írta...

Bettym én akkor is látom az alsó teszten a halovány igaz de ott van a csík, holnap reggel várom mi lesz. igaz nem tudom hogy tudom meg mert délig nem leszek :(

Szilvi írta...

Szia,
Jusztisnál láttalak, onnan találtam ide. Nem olvastam túl sokat vissza, de....vérvételre nem mész be? A tesztek alapján indokolt lenne és azért ezek a tesztek sem mindentudóak. Láttam már ilyen teszttel ikreket is és sokkal erősebben is vaklármát. Ha van rá lehetőséged, kérj egy hcg+progi vérvételt. Drukk, hogy örüljetek végre

Detti írta...

Betty tessék nyugiban lenni!!! Ott vannak azok a babócák!!!

Nekem az az alsó típusú tesztem volt. Az első kettő éppolyan halovány volt, mint neked. Tudom, mert pont ma ragasztottam be emléknek a babanaplóba. Csak később lett erősebb a csík.
Tessék sokat pihenni!!!

Betty írta...

Ancsu
köszike;)

Alle
Sajna nálunk csak ET+21-en van UH, v.v. csak akkor, ha nem egyértelmű a dolog :S
Köszönöm a hsz.-t:)

Detti
ez akkor sem tetszik nekem, de ma már tudom, miért...