2010. március 13.

Piri

Ma reggel pirire ébredtem...
Nekem nem voltak egyértelműek ezek a tesztek, mert ha még ET+8 körül lettem volna, akkor elhiszem, hogy ilyen halovány.
De 5 napos embrikkel ET+15 körül már olyan csíkoknak kellettek volna lenniük, hogy kibökik a szemem.
Szóval az első tesztnél még hittem, de a másodiknál már nem igazán, hisz nem is sötétedett. Úgyhogy a hcg szuri zavart be, és azt mutatta a teszt ki.
Megyünk tovább semmi kétség, a múlton nem kesergünk, hisz azt nem lehet megváltoztatni, hanem a jövőbe nézünk.
Kedden felhívom a klinikát, hogy hogyan tovább, gondolom adnak egy időpontot konzultációra megint, ahol a doki odaadja a recepteket...stb... aztán kezdődhet a menet.
Egy biztos: most már hármasával kérjük vissza az embriket, és talán úgy nagyobb lesz az esély.

Köszönjük a sok törődést! ;)

"Az élet nagyon gyors: pillanatok alatt letaszíthat minket a mennyekből a pokol fenekére."


"És ha így lesz is, ha valóban elveszítem, akkor is nyertem egy boldog napot. És ha arra gondolok, milyen szörnyű ez a világ, akkor egyetlen boldog nap is maga a csoda."

2 megjegyzés:

Detti írta...

Tudom, hogy a sajnálat a legrosszabb ilyenkor. :( Nem is azt írom, hanem, hogy kitartást, nagyon ügyik vagytok és meg lesz ennek a jutalma hidd el. Nagyon szorítunk Rudival és Viktorral. Sose adjátok fel!!! Én tuti minden nap szurkolni fogok továbbra is, jövök és lesem a híreket! :)

Betty írta...

Nagyon szépen köszönjük!!
Igazán aranyosak vagytok!!!;)