2009. december 23.

12 cn.-i UH.

Ma megint jó korán keltem, egészen pontosan 5 órakor, és 6-kor indulásra készen voltunk UH-ra.
Hál isten nem volt az a cudar hideg, sőt ma kifejezetten jó idő van. Ennek örülök, mert a kedvem is jobb:)
Szóval egy csomóan voltak, gondolom mindenkit ma rendeltek oda, akinek az ünnepekre esett épp az uh-ja. Ráadásul ahogy összeszedték a papírokat, majdnem a legaljára tették az enyémet (pedig mi voltunk az elsők :S..mindegy-->elsőkből lesznek az utolsók haha). Na végre valahára mondták a nevem, a doktor megvizsgált...hát nem igazán volt megelégedve a mnyh.-mal, de én sem :S....csak 6 mm. Mondtam neki, mikor a 8 cn.-on itt voltam, azt mondta, hogy ahoz képest, hogy még csak itt tartok elég szép, akkor most mi van vele...visszament :o  ??
Nem tudott rá mit mondani, de ezt én sem értem, eszem ezt a méhpempőt, csak olyan dolgokat eszem (szinte csak fehérjét) , ami tudom, jó hatással van a mnyh. vastagságra, és mégis csak 6 mm. Érthetetlen számomra.
Mindegy, felírt egy estrofem tablettát, szombattól napi 2x1-et kell szednem + akkor indítok az utroval is, ez a tabi arra van, hogy megvastagítsa seperc alatt a mnyh.-t.

Utána fel kellett mennem a biológussal beszélni, felvittem neki az időpontot, hogy jövünk, úgyhogy készítheti majd az embrikéket...
És végül a nagy időpont (jól saccoltam), december 29-kedd, reggel 8-9 órai érkezéssel.
Hogy most milyen érzések kavarognak bennem?
Őszintén, magam sem tudom...ha sikerül, sikerül, ha nem,
vágtatunk tovább előre!!!
Kb. ennyi!  :))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon örülök a jó híreknek, a mnyh-t pedig növeszd szép vastagra.
Boldog karácsonyt kívánok Nektek!

Puszi,
Csibuc

Betty írta...

Csibuc
köszönjük a jókívánságokat, viszont kívánjuk! ;)
A "növesztésen" rajtavagyok:)
Puszi!

Puszedli írta...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Betty írta...

Köszi Puszi a sok enerdzsit;)