2009. december 12.

ET+11 (A gyásznap)

ETNem is tudom, hogy kezdjem ezt a bejegyzést...Igazából nem is találok szavakat.
Sajnos nagyon úgy néz ki, hogy ez a projekt nem sikerült...
Valahogy fel kell állnunk, előre kell néznünk, és küzdenünk kell tovább....csak még azt nem tudom, hogyan.
Most valami meghalt bennem....valami, amit úgy hívnak: REMÉNY.
Nem tudom, hogy mikor jön vissza hozzám ez az érzés, de most nincs itt, az biztos.

Nem az számít, hogy mekkorát ütsz, hanem az, hogy mennyi ütést állsz ki, amikor talpon kell maradni, hogy mennyit bírsz, amikor folytatni kell...



Ha azon múlott volna, hogy sikerül, ahányan ezekben a hetekben, hónapokban, napokban mellettem álltak, akkor biztos sikerült volna...de sajna nem ezen múlik, most már tudom...
És itt is szeretném mindenkinek megköszönni azt a sok szépet és jót, rengeteg drukkot, és szorítást, értem aggódást, amit mostanában kaptam.
Ígérem csajok, nem csak nektek, magamnak is, és mindenkinek, hogy NEM ADOM FEL!!!

Menni fogok/fogunk tovább, hisz ott hagytunk ugye belőlünk valakiket, akik most kicsit hűsölnek, de ígérem nekik is, hogy már nem kell sokáig fagyoskodniuk, és várni ránk, januárban megyünk értük;)
Ez a gondolat kicsit felvillanyoz, de azért január még messze van...
Addig pont magunkhoz fogunk térni a sokkhatás alól, amit most kaptunk.

És ígérem, ezután fogok jönni többet is (csak pihiztem a béjbik miatt most).

"Sűrű árnyak mezején
merre nem fordul felém a fény,
a homályból kiérvén, a világvégén
meghalnék de kitartok Én..."

           http://www.youtube.com/watch?v=vXO65chh5t8

 


Férjecském ma meglepett egy swarovski gyűrűvel, igazából nagyon örültem neki...
Mindig is szerettem volna egy ilyen gyűrűt.
Azt mondta, egy kicsit vígasztalásképp is, és egy kicsit karácsonyi ajiként is kapom.
Hát én nem szolgálhatok neki sajnos, amivel szerettem volna...egy kindertojásba zárt + teszttel....de majd legközelebb...talán januárban...?

Remélem szerencsét hoz majd nekem.....

11 megjegyzés:

Puszedli írta...

"A világmindenség úgy van berendezve, hogy legmélyebb és legerősebb vágyainkat valóra válthassuk benne."

Ölellek Drága!


Puszedli

Betty írta...

Nagyon szépen köszönöm Puszi!!

babszika írta...

Őrült módon szurkoltam nektek én is!
Annyira bíztam benne, h nektek sikerül elsőre... de sajnos, tudom, h most mit érzel.
De tudod, legalább ott vannak a fagyitesók és ők csak rátok várnak!
Továbbra is szurkolok!

Betty írta...

Babszika!
Nagyon örülök, hogy benéztél, köszönöm a szavaidat, jól esik nagyon, és a további drukkokat is!
Én is teljes szívemből drukkolok nektek!!!

ancsuka írta...

Bettym nagyon sajnálom...... Azért én még reménykedek abban a halovány 2. csíkban.
Nem akarom átérezni azt amit most te érzel, viszont eltudom képzelni, hogy nagyon rossz lehet.
Ne add fel, sikerülni fog.....

Betty írta...

Ancsuka
távol áll tőlem, hogy feladjam...
Csak sokkolt hirtelen ez az egész.
Ilyenkor az első kérdése az embernek: Miért?
A második: És most hogyan tovább?
Az első kérdésre nincs válasz...a másodikra igen: Fejünket felemeljük, és törtetünk előre, visszafordulás nélkül...mert menni kell tovább!!! Nincs időnk keseregni! Valakik várnak ránk...amíg vannak ŐK, van hit, és remény is...és mindehhez az erő meg velünk van!:)
Köszönöm, hogy írtál;)

király.diana írta...

Betty őszintén sajnálom. Tudom mennyit küzdöttetek és azt is tudom, hogy fel fogtok állni és küzdeni fogtok továbbra is. Az utóbbi időben nem "beszéltünk" de nem telt el úgy nap, hogy ne gondoltam volna rátok. Veletek együtt izgultam és szorítottam, hogy sikerüljön. Kívánom nektek, hogy januárban sikerrel járjatok.

Betty írta...

Köszönöm Kircsilány!
Bízunk a sikerünkben, a másodiknak már tényleg sikerülnie kell!!!
Én is sokat gondolok Rád.
Kár, hogy nem jössz bnetre, de gondolom elfoglalt vagy nagyon.
Puszi!

Bridget írta...

Meghogy messze van?Bettyyyyy akkor en mit mondjak?

Betty írta...

Bri
tökéletesen igazad van! ;)

Pocilakóra várva írta...

Szia,
Tudom, nehéz, ugyanezt éltük át;míg más boldogságtól pityergett a Karácsonyfa alatt, mi csak ültünk, csendben egymást nézve, aztán sírtunk...