2009. december 19.

UH+1 jó hír:)

Ma reggel 5-kor keltünk, és 6-kor elindultunk az Uh-ra.
Rettenet hideg volt, mire kiszabadítottuk szegény autót a jég alól, majdnem megfagytam brrrrr..
8-ra kellett mennem, kb. 3/4-8-kor oda is értünk...mondjuk nem is baj, mert csak 1 csaj volt előttem, ezért is szeretek korábban menni.
Az UH-n eltérés nem mutatkozott, ez alatt a cisztát értem leginkább.
Azt mondta a doktor, meglepően vastag a méhnyálkahártyám, ahoz képest, hogy csak a 8 cn.-en vagyok még csak.
Kérdezte, hogy akkor mikor szeretném a fagyis lombikot? Mondom hát januárban, azaz következő ciklusban...Kérdi, miért nem most? Még ebben a ciklusban, és ebben a hónapban? :o
Mondom, mert most karácsony, meg szilveszter, meg minden, tehát az ünnepek miatt...
El kezd számolgatni, mikor, hogyan lenne, megkérdezi: Hány naposak az embriók? Mondom 5.
Azt mondja, akkor az pont jó, mert ha 13 cn.-en lenne az UH, tehát jövő hét szerdán, és ha minden jó, akkor +5 nap, az azt jelenti, hogy 28-29-én (attól függően, hogy az UH mit mutat), meg tudja csinálni a transfert, mert pont két ünnep közé esik:)))
Hát majdnem leestem az ágyról örömöben, el sem akartam hinni, hogy ez velem történik:)))
Most ugye ez nem stimulált ciklus, mivel nincs punctio, a szurik, meg a sok gyogyi csak akkor van.
A bromot szedem napi felet, C, E vitamint, Femibion 800-at, és most el kezdtem nyomatni a méhpempőt is, mert nagyon sok jót hallottam róla, és úgy tűnik, hogy tényleg nagyon jó!
A méhészboltban, ahol vásároltam, kérdezte az eladó hölgy, hogy mire kell, hát félve válaszoltam, hogy lombikhoz kell nekem méhnyálkahártya vastagítására, (gondoltam azt sem tudja, miről beszélek), és nagy meglepetésemre elmondta, hogy rengeteg lombikos jár hozzá méhpempőért ugyanebből a célból, úgyhogy nem mondtam neki igazából újat.
Nna, aztán folytatom a gyogyikat, tehát úgy döntöttem, hogy most kihagyom a palástfű tea ivását (egyébként is szar az íze :s), most megpróbálom ez nélkül.
Aztán meg attól függően, hogy lesz-e szerdán spontán tüszőérésem, kapok ovitrelle szurit, hogy az mindenképp repedjen meg. És még mindehhez jön majd a 3x3 utrogestan, amit UH napjától nyomok majd.
Hát komolyan mondom, egy kicsit gondoltam erre, mi lenne, ha ebben a hónapban valahogy beférnék a programba, de azt álmomban nem gondoltam volna, hogy sikerülni is fog!
Főleg úgy, hogy a doki ajánlja fel! :)))
Ez nagyon jó hír nekünk, várjuk, és örülünk!!! Nem kicsit! Nagyon! :)

Már csak bő 1 hét, és megyünk értetek fagyiborsókák! :))

Rakok fel egy linket a férfi meddőségről, kedves Bridget jóvoltából, innen is köszike Bri:)
http://www.rtlklub.hu/musorok/felketto/videok/78735

2 megjegyzés:

Bridget írta...

Ez a majdnem leestem az agyrol ez tetszett hahaha hajra fagyibabak!!!!!

Betty írta...

:)))
Köszi Bri;)