2009. december 29.

A második ET.

Meg volt a második transferem is.
Reggel 6-kor indultunk, majdnem 8-ra értünk oda.
Beszéltünk a biológus hölggyel, elmondta, hogy fel fogja számítógép segítségével olvasztani az embriket. Én voltam az egyedüli transzferes most, gondolom az ünnepek miatt...
Mielőtt bementem a műtőbe, előtte behívott minket férjecskémmel a laborba a biológus hölgy, ahol megmutatta a két embrit, akik túléltek minden viszontagságot :)
Aztán elköszöntem férjemtől, bevittek a műtőbe, és megtörtént a transfer. Előtte a laborban meg is AHA-zták (asszisztált hatching) őket, hogy aztán könnyebb dolguk legyen a megtapadásnál, és a kibújásnál.
A transfer után megint 3 órát feküdni kellett, azt mondta az orvos, vagy hason, vagy oldalt....hát a múltkori hason fekvés nem jött be, úgyhogy most a stabil oldalfekvést választottam:)))
Így azért kényelmesebb is volt, mint hason.
Uh 3 hét múlva, azaz január 19.-én lesz...persze, ha piri meg nem előzi a dolgot....
Reméljük nem fogja!
Lesz, ami lesz, meglátjuk....

Egy kép az embrikről:



Nincsenek megjegyzések: