2010. január 21.

Egy kis "jó" hír...

Hát ma délután 14:00 óra körül őméltósága piri anyó megérkezett hozzám:)
Végre! Már nagyon vártam, pedig mennyire rühellem!
Reggel már iszonyatos fejfájásra ébredtem, és egész nap kísért is, mint egy árnyék. Nem rég vettem be egy aspirint, mert már alig láttam, már a szemem is nagyon fájt tőle...
Aztán el kezdett fájni a hasam is, de az nem olyan nagyon, gondoltam, talán lesz valami?
Már jó lenne így a 41. cn.-on!
Aztán mint derült égből villámcsapás, meg is indult.
Rettenetesen örülök neki, mert így nem kell egy plussz műtétet elviselnem a ciszta miatt, mert az ilyenkor nagy valószínűséggel ürül.
És most már azt is tudjuk, hogy kb. mikor mehetünk az utsó fagyi duóért, de holnap felhívom a klinikát, közlöm a jó hírt, és majd pontosítunk, mikor megyünk UH-ra.
Szóval kezdődik minden előről....

2 megjegyzés:

Detti írta...

Ez lesz a tuti. :)

2010 a babák éve és kész. Sikerülnie kell. :)
Sógorom tesója lombikos és ott a csodás Betti baba már. Nővérkém PCOS-s és nekik is sikerült végre ősszel, júniusban jön a baba. Ti lesztek a következők. Én azt mondom és így is lesz. Punktum. Szorítok!!! :)

Betty írta...

Ámen! :)))
Nem vitatkozom;)
Köszönöm!