2010. január 19.

ET+21. UH. híreim...

Ma reggel voltunk UH-n. A hírek azok, amiket gondoltam is. Nincs terhesség, de hogy teljesen kizárják, elkültek béta HCG-re is, aminek holnapra lesz eredménye, 14:00-ig telefonálnom kell.
Az eredmények a következők:
Méh nagysága: 6,3 x 3,2 cm.
Myometrium szerkezete: normális.
Méhüreg alakja, tágassága: normális.
Endometrium: 9,2 mm.
Petefészek bal oldal: normális.
(és ami nem tetszik) Petefészek jobb oldal: 30 mm.-es híg folyadékot tartalmazó képlet.
Én úgy gondolom, ez ciszta lesz, és ahogy tartottam is ettől, úgy be is következett...
Szerintem a sok szartól, amit szednem kell/kellett.
Azt mondták, amíg holnap meg nem lesz a v.v. eredmény, addig szedjek minden gyogyit...hát én most ezt nem tartom be. Ma nem veszek már be semmit.
Kicsit elegem van már az egészből az az igazság. Eddig minden rendben volt velem, most majd azért kell harcolnom, hogy ne legyen bajom, vagy mi!?
Kezdhetünk mindent előről....ez van most...
Holnap jövök a (kb. 1-es, vagy annyi sem) hcg eredménnyel :)

Nincsenek megjegyzések: