2010. január 12.

ET+14

Nem tudok újdonságot mesélni sajna.
Piri még mindig nincs, tesztem nega.
Az utro biztos tolja a menszimet, állandóan megjön érzésem van, de inkább estére érzem veszettül.
Most már, ha így kihúzom UH-ig, akkor majd utána abbahagyatják velem a gyogyikat, és akkor meg tud jönni piri is. Csak addig is egyhelyben toporgás van, amit nem szeretek :p
Úgyhogy ez miatt valószínű nem fogok kihagyni egy ciklust, mert az idő meg megy, az meg nagy úr.
Azt nem lehet megállítani picit sem, hiába is szeretném néha.
Szóval azért nem jövök most sűrűbben, mert nincs történés, ha lenne, úgyis jönnék.
Na de majd UH után a következő ciklusban :)
Megyünk az utolsó duónkért....

2 megjegyzés:

Detti írta...

Bár nem ismersz. Blogokon keresztül jutottam ide, de le is parkoltam. :)Tiszta szívemből drukkolok, hogy a gólya meghozza a várva várt csöppséget!

*nagyon szorít*

Betty írta...

Nagyon köszönöm, hogy "rám találtál"! :)
Azt hiszem Bridget blogjában láttalak olvasóként;)
Én is megtaláltam a tiédet, és ha nem bánod, olvasni foglak téged.
Köszönöm a drukkot, remélem már elszáll felénk az a gólya...