2010. október 23.

ET + 9

Nos, itt vagyok, nem tűntem el :) sokan kerestetek....hát nem lehet minden nap blogot írni :))
Szóval jól vagyok, hasam már csak esténként fáj, de már nem nagyon. Cicimben néha előjön a fájdalom, néha elmúlik. Mai hőm: 37,3.
Akik teszttel kapcsolatban érdeklődnek, mint mindig, most is végig tesztelek, de még nincs beszámolni valóm, ha lesz, úgyis meg fogom írni :)
A másik kérdések a HCG vérvétellel kapcsolatban voltak. Nos, nálunk nincsen v.v., csak 3. heti UH, tehát ez azt jelenti, hogy november 4.-én fog lejárni a 3 hét, és akkor kell mennem, kivéve, ha megjön közben piri, mert akkor telefonálnom kell, és lezárják a kartonomat.
Volt még egy kérdés a lombikok közötti eltelt idővel kapcsolatosan. A stimulációk között el kell teljen 3 hónap, hogy a szervezet tudjon egy kicsit regenerálódni a sok hormon miatt, a fagyisnál viszont mehet rögtön a következő ciklusban a beültetés, mert ott nincs hormon adagolás, csak a progi, meg esetlega bromocriptin, hogy a prolaktinszintet levigyék vele a földszintre.
Ha bármi kérdés van még lombikkal kapcsolatban, amit nem írtam le, nyugodtan tegyétek föl, válaszolni fogok, ha tudok, mert szeretnék segíteni mindenkinek, aki ebben a cipőben jár, és esetleg most kezdi a dolgot....tudom milyen érzés, emlékszem rá, mikor mi is a startvonalnál álltunk, bambán nézve, fejünket kapkodva, hogy most ez akkor hogyan is van??! :) Majd jövök :)

Nincsenek megjegyzések: