2010. október 17.

ET+3

Csak beugrottam, gondoltam adok egy kis életjelet magamról.
Jól vagyok, hasfájás változatlan, valamikor enyhébb, valamikor erősebb.
De fájdalomcsillapítót nem veszek be, mert úgy döntöttem a múltkori után, hogy még élni szeretnék :)))
Azt le sem írtam....egy kicsit eltúloztam a fájdalomcsillapítót a leszívás napján, mert kegyetlen fájdalmaim voltak, utána meg itthon azért küzdöttem, hogy megérjem a másnapot, mert nagyon-nagyon rosszul voltam, levert a hideg izzadság, sötétedés-világosodás váltakozás, szédülés, hányás, asztma szerű rohamok, fulladás. Szóval ha valakinél ez bármelyik előfordul a többedik fájdalomcsillapító bevétele után, akkor nagy valószínűséggel gyógyszer túladagolása van, és irány a kórház! Bár én mondom, aki inkább otthon maradt egyedül, és inkább imádkozott, hogy reggel ébredjen fel....de bejött, mert itt vagyok.
Na erről ennyit, mint mondtam is, jól vagyok, már mától nem igazán szeretnék egész nap feküdni, inkább csak úgy pihengetek, néha sétálgatok a lakásban, mert a fekvés már nem megy :)

1 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Szia,
Csak ismét ennyi telik tőlem:+++++++
Puszi