2010. október 11.

Petesejtleszívás (punctio)

Itt vagyok, ragyogok :) élek, igaz, csak tartaléklángon :-s
Totálisan brutális fájdalmaim vannak, de igyekszek erős lenni :) pedig aki ismer, nagyon jól tudja, hogy a fájdalomküszöböm hatalmas, de ha már én így nyilatkozom, akkor biztos tényleg fáj..
Na szóval, 4-kor kelés volt, 6-kor indulás, fél 8-ra kellett odaérni. Mivel már az EKG-s lapom kész volt, így egyenesen az osztályra mentünk. A kórteremben 4-en voltunk (3 leszívásos, 1 beültis), és hát hoztam a formám megint...zengett tőlünk a folyosó is :D
De csak addig, míg a műtősfiú nem jött értem...akkor elhallgatott minden....én is :D
Felfeküdtem, bebökték a kanült először a könyökhajlatomba, aztán rájöttek, talán a vénám időközben elmászott, mert valami nem jó, hát böktek még egy kanült a csuklómba is...köszi :)
Majd mindenfélét rám raktak, győztem kapkodni a fejem, mert közben kérdezgetett is az aneszteziológus, és végül mondták, hogy most megy az anyag........hát nem mondom, jó anyag volt :) kb. még 5 mp-ig tudtam magamról, aztán képszakadás.....
Az ágyamban ébredtem....(akkor még) enyhe fájdalmakra. Majd el telt egy kis idő, és már nem bírtam elviselni, még fájdalomcsillapító szurit is kértem, mert mondom összecsinálom magam, annyira fáj a bal felem.
Mint később kiderült, bejött az orvos, és közölte, 8 db. tüszőt tudtak leszívni, és mivel a jobb oldalon csak 1 volt, a többi 7 a bal petefészkemben volt, és ez egy pf.-ben nagyon sok. A fájdalom pedig azért nagy, mert míg a jobb oldalt egyszer kellett szúrni, a bal oldalt ehhez képest 7-szer.
Aztán szép sorjában mindenki túlesett a beavatkozáson, pihi, ebéd, majd 2 óra után hazajövetel.
A bológusnak 2 nap múlva, szerdán kell telefonálni 11 óra körül, hogy hány db. embriót sikerült megtermékenyíteni, és ebből mennyi osztódik....stb....
A transfernél most nem megyünk el 5 napig, csütörtökön, vagy pénteken lesz, ez majd szerdán derül ki.
Hát nagyjából ennyi amit tudni kell.
Holnaptól megy a Crinone gél, meg a többi gyógyszer ugyanúgy.

Nagyon köszönöm mindenkinek, aki szorított nekem :) megérte, mert + 3 tüszővel gazdagodtam :)


És egy fotó, még mielőtt bementünk :

Mondhatni úgyis: itt még a kutyám sem volt sánta :DDDD

7 megjegyzés:

Bridget írta...

juhuuuu hat ha 5bol 3mat mondtam,hogy marad akkor 8bol 5nem maradnia kell!!!

Tovabbra is ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Judy írta...

Bettykém,
Mennek a drukkok ezerrel.:)Sajnálom, hogy most ilyen fájdalmaid voltak, de simán feledni fogod pár hét múlva.

Betty írta...

köszi csajok, úgy legyen! :)

Ági írta...

Szorítok és drukkolok továbbra is! Kitartás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detti írta...

Drukk drukk drukk, mert nem felejtettelek ám el. Manóval ezerrel drukkolunk!!!!!!!!!! :)

ancsuka írta...

nagyon-nagyon szorítok érted-értetek.
:)
++++++++++++
Én nagyon hiszem, hogy sikerülni fog, tudom csak a sablon duma azt gondolod, de most nem........
nagyon hiszek benned :) és remélem te is magadban :)

Betty írta...

Köszönöm, köszönöm, édik vagytok tényleg csajok...kár hogy nem azon múlik, mennyien drukkolnak, mert akkor hipp-hopp sikerülne is :)))
Na de bízunk, bízunk...