2010. október 28.

Mai vizsgálat

Nem hittem volna, hogy ma meg is lesz a vizsgálat, azt hittem beutalókat adnak meg ilyenek, de szerencsére egyben le tudtuk zavarni az egészet, az immunológiát és a genetikai részt is.
Beszéltünk az orvossal, és a biológussal is. Kicsit ők is el voltak köttyenve, hogy az 5. beülti sem sikerült, de ez van. Nem kívánságműsor.
Azt mondták, most errefelé vizsgálódunk, hogy egyáltalán az immunrendszerem befogadni képes-e az embriót.
Igen, én is azt mondom, hogy ezt talán előbb kellett volna, nem mikor már kb. 1.000.000. ft-ot költöttünk az eddigi elmúlt években a gyerekprojektre.
De mindegy, most legalább meg lesz ez is. (egy papírral több, már úgyis irodát nyithatnék a sok zárójelentésekből, papírokból).
Eredmény 1,5-2 hónap múlva várható, mert a fele (immunológia) az 2 hét, mire kész, viszont a másik fele (genetika), az időigényes.
9, azaz kilenc kémcső vért vettek. Az AIDS, Hepatitis B, C, és ruis teszteket is megcsinálják megint.
Míg én tök lazán ültem le a székre a 9 kémcsővel, az uram leizzadt, hogy tőle egy kémcsővel venni kell. ....férfi :-P :D
Mikor a doki a kezembe adta a maréknyi kémcsövet, az uramnak meg csak egyet, ránéztem és megkérdeztem: - Miért van az, hogy mindig a nők szenvednek többet? :) És a válasz: - Mert a nők kibírnak mindent. :) Hát igen, itt az igazság, és ott a pont :)

9 megjegyzés:

Pocilakóra várva írta...

Drága Betty,
Sokszor gondolok Rátok!
Puszi

Bridget írta...

Nekem is a 4.lombik elott neztunk genetikait bar keresre barmikor megcsinaltathatsz barmit.Sokan maguk megvizsgaltatnak mindent.

Lehet neked is ezt kellett volna a siettetes helyett.En meg az Fsh-dat is megnezetgetnem es igenis rakerdeznek ugyan miert ennyi meg annyi...

Tolem is 9kemcso vert vettek mikor 15.heten mentem AFP-re.Etgyomorra voltam hat nem semmi a 9 az tuti...

brü írta...

Remélem mostmár kiderül, mi a gebasz, nagyon drukkolok Nektek♥♥

Detti írta...

NAGYON IZGULOK AZ EREDMÉNY MIATT! (az a 1,5-2 hónap nagyon durván sok) Várom a fejleményeket. Az ujjaim még mindig krosszban és úgy is maradnak, amíg egy angyalka be nem költözik hozzád! Mert egyszer be fog. Helyetted is optimista parkolópályára álltam csajszi. :) Sok-sok sok erőt küldök!!!

Ha bármiben tudok segíteni, szólj!!!

Betty írta...

Nem volt semmi siettetés, kivártam az időmet a következő lombikig, amit mondtak vizsgálatokat megcsináltattam közben. Az immunológiát senki nem mondta, magamtól meg azért nem jutott eszembe, mert szinte azt sem tudtam mi az. a fsh-mra már 6x kérdeztem rá, azt mondták nincs vele baj. többet nem tudok tenni, nem én vagyok az orvos. De egyébként már szarok is az egészre úgy ahogy van :-p

Judy írta...

Drága Betty,
Tudom, hogy hülye kérdés, de hogy vagy?? Az utolsó megjegyzésed utolsó mondata eléggé.......hogy mondjam, lemondóan hangzott.:(
Ne add fel kérlek.......

Bridget írta...

Bettyyyy nana kilett varva az a 3honap ami kotelezo...de neked tobb kellett volna.Vegulis mostmar mind1 rola beszelni majd egyszer talan belatod.Konkretan nem csak ugy rakerdezni kellett volna az FSH-ra hogy mi van vele hanem hogy miert ennyi?En meg mindig azt mondom lehet a kaaliban fizetni kell 1-2dologert(bar nem tudom miert mert mindent allnak ugyanugy.)de jobb normalis dokidnak lenni meg jo helyre jarni,mint ilyeneken sporolni meg menni aki epp van.

A doki az elso es legfontosabb dolog na meg a hely aztan jon a tobbi.

Azert drukkok mennek.Fejlemenyeket varjuk!

MarsValaki írta...

Betty soha ne add fel! SEMMI nem pótolhatja azt, amiért küzdesz. Amikor majd először meglátod és a kezedbe veheted Őt, meglátod minden kín, minden egyes perc megérte.
Nagyon szurkolok nektek!

ancsuka írta...

Beety, mikor írsz? mi van veled? Eredményekről van már hír? Hogy telnek a napjaid?